torsdag 5 maj 2011

Våren på väg

Redan maj, funderar på var tiden har tagit vägen :) Tycker inte de var länge sen det var påsk, nu i helgen som var blev de Uppsala. Första gången sen jag flyttade till Umeå. Men det var en rolig dag, tråkiga var bara att jag var så trött. Kan bero på att jag höll på att bli sjuk. Fick feber nu i veckan. Men mår bättre idag så ska ner på träningen en sväng iaf ska bli skoj, känns som evigheter sen. Men nu är det innebandy ikväll och sen frågade Ullis om jag ville spela med dem på söndag ska bli trevligt. Så Uppsala och Tierp på lördag på födelsedagsfest hos Sofia. Sen tidig morgon till Liljeholmen för lite innebandy, ska bli kul att träffa dem tjejerna igen känns med som en evighet. Men det blir väl kanske så när man har varit iväg på kurs och sen arbetat lite för försvarsmakten. Men nu ska jag försöka hålla mig hemma tills i augusti, då blir jag borta nästan en hel månad igen :). Ska bli jätte roligt ska på bröllop i Umeå och på kurs. Lisa som gifter skrev något om att det inte var många som hade osa men som hon skrev det är ju en månad kvar innan sista dag :). Men ska försöka fixa det någon dag snart iaf.

Nästa vecka kommer bli hur bra som helst då blir det KFÖ, helgen på de blir det Åland med innebandylaget och helgen efter är roslagsmarschen, kommer bli hur bra som helst. Men man kanske bör ha en ledig helg ibland så man kan hitta på något... Och sen bör jag komma igång med träningen på gymmet igen känns som de var en evighet sedan och det var det oxå. Har istortsett inte hunnit med något sen innan GB-led eftersom jag nästan har jobbat varje dag sen jag kom hem därifrån :)

Hoppas maj blir lika bra för er som de kommer bli för mig..

Hoppas bara den riktiga värmen kommer snart :) Vill ha sommar och ett jobb jag trivs med :) det sista är väl bara att hålla tummarna. Kanske berättar mer sen när jag vet något. Men har glömt och säga till på gruppboendet att jag kan tänka mig att jobba där i sommar, fast frågan är ju hur stor motivation jag har för det. Börjar bli lite less faktiskt även om jag sa att jag inte skulle söka mig någon annanstans fören jag var klar med allt som händer just nu.

Jag skulle vilja som alla andra att få lite kommentarer så man vet vilka det är som läser denna... Ahh och jag vet att jag är dålig på att uppdatera och jag brukar säga att jag ska bli bättre på de, men händer de... Näää men ska försöka men kan inte lova något nu blir det sommar igen...

Ha de underbart nu
puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar