måndag 7 februari 2011

En ny arbetsvecka på G

Jepp de kan man säga... Och inte blev jag bättre på de här efter senaste inlägget.

Skada mig lite i fredags och alla tjatade på mig att jag var tvungen att gå till VC och kolla upp detta. Gjorde de och anledningen till smärtan var att hela benet var svullet men det var iaf inget fel på såret. Nu är det bara att göra de bästa och försöka gå en del på benet så att de läker fort, nackdelen med ett stillasittande jobb men jag bör nog kunna röra mig lite beroende på hur mycket det är att göra den här veckan.

Har dessutom precis sätt på spåret som hade den enklaste musikfrågan ever, lätt när man kan både grupp och  vad låten heter, även om de var länge sen jag hörde den. Tror de e dags att köra igång lite gamla skivor, har för mig att jag letat på spotify men inte hittat låtarna.

Nä dags att sova upp tidigt imorgon igen. Känns knappt att man har varit ledig några dagar även om de känns för att man inte riktigt har lärt sig jobbet ännu.

Ha en bra vecka, ska försöka skriva här snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar