tisdag 15 februari 2011

Engagemang

Jag skulle ju sluta engagera mig i saker. Men hur har då det gått. Kommer bli invald i en ny styrelse nu i mars när dem har sin årsstämma, är kokansvarig på roslagsmarschen samt ansvarig att fixa ett utbildningspm till KFÖn v.19. Vi får väl se var det här slutar. Nu i år så är det dags att gå GB-led + GBK så jag blir klar kokgruppchef för HV samt att dem ringde från viking11 nu och frågade om jag var intresserad fortfarande. Självklart sa jag. Alltså kommer jag att vara iväg på GB-led v11-12 samt viking v.14-15 så är iaf hemma en vecka mellan där. Ska försöka se om jag kan byta på jobbet och jobba v.13 istället för 14 så jag slipper ta ledigt en vecka till. Eller så kan man kolla med ngn kollega om dem vill byta...

Men kontentan av detta, jag kanske inte kan sluta engagera mig i saker, tycker ju att det är roligt och ger mig tillfredsställelse. Nu är det snart dags att ta sig vidare med detta hektiska år :) men det kommer bli så otroligt bra iaf :)

Puss å kram och ha en bra vecka.. Nu ska jag fortsätta ligga på soffan så jag blir frisk nån gång. Och glöm inte att anmäla er till roslagsmarschen det kommer att bli en underbar helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar