måndag 29 november 2010

Intervjuer och arbete

Nu har jag varit på en intervju igen. Frågan är vad som kommer nu. Kommer jag vidare igen? Jag var på intervju i onsdags och gick vidare sedan gjorde jag ett test och idag var jag på en andra intervju. Imorgon eller på onsdag kommer beskedet. Men jag har sökt andra arbeten som jag egentligen vill ha.

Jag vet egentligen inte vad jag tycker om bemanningsföretag, det är bra för den som vill in på arbetsmarknaden och arbeta för en slavlön. Vill jag arbeta som en slav eller ska man se vilken erfarenhet man får av det?
Vad tycker ni om bemanningsföretag?
Skulle vara roligt att höra någon annans åsikt med.

Idag har jag även hunnit med ett pass core igen och intervallträning, den sistnämnda gick mycket bättre idag mot vad den gjorde förra veckan. Funderar på om jag ska blanda in träning i bloggen, vad tycker ni?
Förra veckan blev det en del träning: Måndag - Core, Onsdag - gym + intervallträning på löpbandet, Torsdag - innebandyträning, Lördag - fotbollsmatch, Söndag innebandymatch. Den här veckan blev det core och intervallträning idag, onsdag gym, torsdag innebandyträning, lördag innebandy- och fotbollsmatch. Känns riktigt bra att komma igång igen ordentligt med gymmet.

Ha en underbar vecka och lämna gärna en kommentar om vad ni vill läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar