onsdag 10 november 2010

Jobb och kurs

Förra veckan var jag på kurs igen, TFU-GB. Det var första kursen av 3 för att bli gruppchef, den var riktigt bra. Vi fick ganska fria händer från början om vad vi skulle göra. Vi fick först se målen med kursen och vad som var tvunget att ingå sen hade gruppen en diskussion om vad behovet var. Det blev mycket militära kunskaper eftersom det var målet, där skjutning, förläggningstjänst, posttjänst och sjukvård vara några delar. Vi fick även prova att leda i olika situationer som GC.

Igår när jag var på jobbet så fick jag ett samtal från ett annat företag där jag hade blivit rekommenderad, så det blev en telefonintervju igår så får vi hoppas att jag går vidare till en vanlig intervju senare. Jag återkommer med mer information när jag vet hur det har gått. Men den tjänsten skulle starta i februari så det känns bra.

Hoppas att ni haft det bra sedan sist.

Ha en bra vecka
kram

1 kommentar:

  1. Den 11 kan inte jag. Vi har barnen. Har du fortfarande kontakt med scoutavdelningen som behövde ledarhjälp? Jag är lite sugen =)
    Kram

    SvaraRadera