måndag 22 november 2010

V.47

Under förra veckan var jag på arbetsmarknadsmässa på arbetsförmedlingen i Solna efter tips på en fest jag var på förra fredagen. Fick lite tips under den eftermiddagen iofs var det inte så lång tid jag var där men det gav lite iaf. När jag skulle gå därifrån så stod en kille utanför och frågade om jag ville ha en jobbcoach men tackade nej, sa att jag hellre ville jobba som en jobbcoach. Idag ringde jag dit och det lät som dem funderar på att expandera under nästa år så skulle återkomma i mitten på december då skulle han veta mer om läget. Sedan ringde jag på ett annat jobb idag med och ska få komma dit på intervju på onsdag så nu är det bara att hålla tummarna för att det ska blir bra.

Idag har jag även hunnit med ett core-pass på actic och fikat med Mari. Imorgon blir det jobb på gruppboendet så då hinner jag inte med så mycket jobbsök. Onsdag träning igen har bokat n ett pass med instruktör så jag får förnya mitt träningsprogram och på eftermiddagen blir det arbetsintervju. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag ska få något av jobben jag har sökt.

Nu måste jag fixa middag innan jag ska på ett föredrag av Patricia Tudor Sandahl henne hade vi en dag med när jag var med i mentorsprogrammet ung med makt och hon är riktigt duktig på det hon gör, så ser fram emot kvällen.

Hoppas ni alla får en bra vecka och att helgen har varit bra
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar